SEO : Ετικέτα θεμάτων στην ιστοσελίδα - vdimitris.gr
vdimitris - ποιητής ιστοσελίδων

Ετικέτα: SEO - δείτε τα διαθέσιμα θέματα

Στην 1η θέση από την πρώτη μέρα λειτουργίας της ιστοσελίδας...

Παλιότερα, στην προκαταρκτική συζήτηση με τον πελάτη, ένα θέμα που αναλύονταν συνήθως στα πλαίσια της "εκπαίδευσης του πελάτη" (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα), ήταν η αξία των μηχανών αναζήτησης. Συχνά τότε ο πελάτης, ναι μεν είχε πάντα δίκιο, αλλά παράλληλα μπορεί να μην είχε χρησιμοποιήσει και το ίντερνετ, και απλά να τον είχε προτρέψει κάποιος να "διαφημιστεί" στο διαδίκτυο.

Στην πρώτη θέση, μα... για ποια λέξη;

Στις συζητήσεις μου με ιδιοκτήτες ιστοσελίδων γύρω από τις μηχανές αναζήτησης και το SEO, αρκετά συχνά μου λένε... "εμείς ήδη βγαίνουμε στην πρώτη σελίδα" όμως προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω, δηλαδή, στην δική μου ερώτηση "για ποια λέξη κλειδί;" εκεί αρχίζει να διαφαίνεται μια παρανόηση του όλου πράγματος καθώς...

σε ορισμένους φαίνεται να είναι επίτευγμα το να βγαίνεις πρώτος όταν κάποιος ψάχνει το domain name σου ή π.χ. την επωνυμία σου

...όμως γενικά αυτό είναι το αυτονόητο και κάτι για το οποίο δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη προσπάθεια, συνήθως χρειάζεται απλά να υπάρχεις :-)

SEO : Ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός...

Ένα σημαντικό θέμα γύρω από το SEO (search engine optimization), είναι φυσικά το αποτέλεσμα του αλλά και ο αναμενόμενος χρόνος εμφάνισης του.

Δηλαδή, σε μία νέα ιστοσελίδα στην οποία έχει εφαρμοστεί SEO, τι περιμένουμε και πότε το περιμένουμε σε ότι αφορά την παρουσία της στις μηχανές αναζήτησης (;)

SEO : Εφαρμογή σε παλιές ιστοσελίδες

Έχω αναφέρει και σε άλλα σημεία, ότι συχνά αν και το SEO ιδανικά θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας, πολλές φορές αναζητείται εκ των υστέρων, όταν ο ενδιαφερόμενος δεν βρίσκει την ιστοσελίδα του στις μηχανές αναζήτησης και αρχίζει να αντιλαμβάνεται την διαφορά που μπορεί να έχει μία επιτυχημένη ιστοσελίδα, από μία απλή ιστοσελίδα. Έτσι, ζητά το SEO να εφαρμοστεί σε μία υπάρχουσα ιστοσελίδα, που ήδη έχει στην κατοχή του.

Δυναμικά urls ή rewrite σε friendly urls;

Βλέπω γενικά, τις τελευταίες ημέρες, να υπάρχει προβληματισμός και συζητήσεις, ανάμεσα σε όσους ασχολούνται με web development ή/και SEO, αν τελικά είναι καλύτερο να μετατρέπονται τα dynamic urls σε friendly urls με την διαδικασία του rewrite.

Οι μηχανές αναζήτησης και η διαφήμιση

Ένα θέμα γύρω από το οποίο έχω την αίσθηση ότι υπάρχει σύγχυση, σε αρκετούς από αυτούς που ενδιαφέρονται για την παρουσία τους στις μηχανές αναζήτησης, είναι η διαφορά των κανονικών αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, από τις διαφημίσεις που ίσως να εμφανίζει παράλληλα με τα αποτελέσματα.

Επιλέγοντας σωστά τις λέξεις κλειδιά στο SEO

Είδαμε σε προηγούμενα κείμενα (Προσδοκίες από το search engine optimization και Το κόστος του SEO) ότι από τα βασικότερα θέματα στο search engine optimization μιας ιστοσελίδας είναι το να καθοριστούν οι λέξεις κλειδιά στις οποίες θα στοχεύει το SEO.

Προσδοκίες από το search engine optimization

Οι προσδοκίες από το search engine optimization (SEO), μοιάζουν κατά πολύ με την γνωστή προσευχή... "προσδοκώ ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος".

Το κόστος του SEO : Έχει συγκεκριμένη τιμή;

Ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων μαθαίνοντας τι είναι το SEO και κατανοώντας την αναγκαιότητα του σε μία ιστοσελίδα, ψάχνουν όπως είναι φυσικό πόσο θα κοστίσει κάτι τέτοιο.

Συνήθως η αναζήτηση υπηρεσιών search engine optimization, γίνεται μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας, γιατί έως τότε σε μεγάλο ποσοστό αγνοούν την διαφορά μιας ιστοσελίδας από μία επιτυχημένη ιστοσελίδα. Οπότε ψάχνουν μια τιμή για σκέτο SEO σε μία υπάρχουσα ιστοσελίδα.

SEO: Μία κακή πρακτική... το κρυφό κείμενο

Σε προηγούμενο κείμενο είχαμε δει τι είναι το SEO, με λίγα λόγια, και το είχαμε διαχωρίσει από κάποιες πρακτικές/τεχνικές οι οποίες πρέπει να αποφεύγονται αν μας ενδιαφέρει το σωστό search engine optimization και η μακροημέρευση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Βρίσκεστε στην σελίδα 1, από τις 2 διαθέσιμες σελίδες

Περιήγηση στις σελίδες: Επόμενη σελίδα

Υπηρεσίες ποίησης ιστοσελίδων...

ο Δημήτρης λέει...

Σε επίπεδο εμφάνισης, μια όμορφη ιστοσελίδα αρκεί να είναι αξιοπρεπής.

Σε επίπεδο κατασκευής, μια σωστή ιστοσελίδα ΔΕΝ αρκεί απλά να δουλεύει

Χρήσιμα εργαλεία

  • Dropbox (αποθηκεύστε αρχεία online)
  • BannerSnack (δημιουργία gif ή flash banners)

Συχνές ερωτήσεις