μηχανές αναζήτησης : Ετικέτα θεμάτων στην ιστοσελίδα - vdimitris.gr
vdimitris - ποιητής ιστοσελίδων

Ετικέτα: μηχανές αναζήτησης - δείτε τα διαθέσιμα θέματα

Η διαφορά του address bar από το search box

browser

Σε αυτό το post θα δούμε την διαφορά του address bar από το search box στον browser καθώς και γενικότερα την διαφορά της μηχανής αναζήτησης (search engine) από το... "internet"

Setooz και OOZBOT : Beta μηχανή αναζήτησης

Ένα νέο web crawler βλέπω να οργώνει με εντατικούς ρυθμούς το τελευταίο διάστημα. Πρόκειται για το OOZBOT, από την "soon-coming" μηχανή αναζήτησης SETOOZ.

SEO : Ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός...

Ένα σημαντικό θέμα γύρω από το SEO (search engine optimization), είναι φυσικά το αποτέλεσμα του αλλά και ο αναμενόμενος χρόνος εμφάνισης του.

Δηλαδή, σε μία νέα ιστοσελίδα στην οποία έχει εφαρμοστεί SEO, τι περιμένουμε και πότε το περιμένουμε σε ότι αφορά την παρουσία της στις μηχανές αναζήτησης (;)

SEO : Εφαρμογή σε παλιές ιστοσελίδες

Έχω αναφέρει και σε άλλα σημεία, ότι συχνά αν και το SEO ιδανικά θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας, πολλές φορές αναζητείται εκ των υστέρων, όταν ο ενδιαφερόμενος δεν βρίσκει την ιστοσελίδα του στις μηχανές αναζήτησης και αρχίζει να αντιλαμβάνεται την διαφορά που μπορεί να έχει μία επιτυχημένη ιστοσελίδα, από μία απλή ιστοσελίδα. Έτσι, ζητά το SEO να εφαρμοστεί σε μία υπάρχουσα ιστοσελίδα, που ήδη έχει στην κατοχή του.

Οι μηχανές αναζήτησης και η διαφήμιση

Ένα θέμα γύρω από το οποίο έχω την αίσθηση ότι υπάρχει σύγχυση, σε αρκετούς από αυτούς που ενδιαφέρονται για την παρουσία τους στις μηχανές αναζήτησης, είναι η διαφορά των κανονικών αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, από τις διαφημίσεις που ίσως να εμφανίζει παράλληλα με τα αποτελέσματα.

Επιλέγοντας σωστά τις λέξεις κλειδιά στο SEO

Είδαμε σε προηγούμενα κείμενα (Προσδοκίες από το search engine optimization και Το κόστος του SEO) ότι από τα βασικότερα θέματα στο search engine optimization μιας ιστοσελίδας είναι το να καθοριστούν οι λέξεις κλειδιά στις οποίες θα στοχεύει το SEO.

Προσδοκίες από το search engine optimization

Οι προσδοκίες από το search engine optimization (SEO), μοιάζουν κατά πολύ με την γνωστή προσευχή... "προσδοκώ ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος".

Το κόστος του SEO : Έχει συγκεκριμένη τιμή;

Ολοένα και περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων μαθαίνοντας τι είναι το SEO και κατανοώντας την αναγκαιότητα του σε μία ιστοσελίδα, ψάχνουν όπως είναι φυσικό πόσο θα κοστίσει κάτι τέτοιο.

Συνήθως η αναζήτηση υπηρεσιών search engine optimization, γίνεται μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας, γιατί έως τότε σε μεγάλο ποσοστό αγνοούν την διαφορά μιας ιστοσελίδας από μία επιτυχημένη ιστοσελίδα. Οπότε ψάχνουν μια τιμή για σκέτο SEO σε μία υπάρχουσα ιστοσελίδα.

SEO: Μία κακή πρακτική... το κρυφό κείμενο

Σε προηγούμενο κείμενο είχαμε δει τι είναι το SEO, με λίγα λόγια, και το είχαμε διαχωρίσει από κάποιες πρακτικές/τεχνικές οι οποίες πρέπει να αποφεύγονται αν μας ενδιαφέρει το σωστό search engine optimization και η μακροημέρευση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Δωρεάν καταχώρηση στις μηχανές αναζήτησης

Η δωρεάν καταχώρηση μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, είναι μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία. Σκοπός της καταχώρησης είναι να ενημερωθεί η μηχανή αναζήτησης για την ύπαρξη της ιστοσελίδας σας, ώστε να στείλει τα web robots της να την διαβάσουν.

Βρίσκεστε στην σελίδα 1, από τις 2 διαθέσιμες σελίδες

Περιήγηση στις σελίδες: Επόμενη σελίδα

Υπηρεσίες ποίησης ιστοσελίδων...

ο Δημήτρης λέει...

Σε επίπεδο εμφάνισης, μια όμορφη ιστοσελίδα αρκεί να είναι αξιοπρεπής.

Σε επίπεδο κατασκευής, μια σωστή ιστοσελίδα ΔΕΝ αρκεί απλά να δουλεύει

Χρήσιμα εργαλεία

  • Dropbox (αποθηκεύστε αρχεία online)
  • BannerSnack (δημιουργία gif ή flash banners)

Συχνές ερωτήσεις